Conflicthantering voor verpleegkundigen 30-09-2015
Omgaan met klachten, kritiek en conflicten
Omgaan met klachten, kritiek en conflicten
Woensdag 30 september 2015
Wat doet u als een patiënt een klacht indient? Hoe gaat u om met de arts die uw advies niet aanneemt? En hoe voorkomt u escalatie met familie bij onenigheid? Klachten, kritiek en conflicten beïnvloeden uw werk regelmatig op negatieve wijze. Heeft u voldoende handvatten om met conflictsituaties om te gaan?
Ga op effectieve wijze om met conflictsituaties!
Tijdens de studiedag worden de volgende thema's behandeld:
PLUS: In de middag volgt u één van de verdiepingssessies:
Ga conflicten niet uit de weg, maar benut ze! Voor verpleegkundigen en verpleegkundig specialisten is accreditatie toegekend (5 punten).
![]() |
![]() |
Bij de 4e inschrijving is de 5e gratis!
Neem dan contact met ons op via de onderstaande button, dan helpen we je graag verder!
Stel je vraag