Klacht en tuchtrecht in de tandartspraktijk
Over het voorkomen van en handelen bij een (tucht)klacht
Over het voorkomen van en handelen bij een (tucht)klacht
Vrijdag 20 november 2015
13.00
Ontvangst met koffie, thee en uitreiking congresmap
14.00
Professioneel omgaan met ontevreden patiënten
Lenore Beij, senior jurist gezondheidsrecht VvAA Juridisch Advies & Rechtsbijstand
In samenwerking met een ervaringsdeskundige tandarts (onder voorbehoud)ht?
15.00
Koffie- en theepauze
15.15
Een brief van het tuchtcollege - wat nu?
Henriette van der Poel-Berkovits, secretaris Regionaal Tuchtcollege Zwolle
16.00
Centrale Klachtencommissie KNMT
Maud de Groot, secretaris Centrale Klachtencommissie KNMT en advocaat De Groot Advocatuur
16.45
Communicatietrainiing
Interactieve sessie - succesvol communiceren met ontevreden patiënten
18.00
Afsluiting programma met een borrel
Bij de 4e inschrijving is de 5e gratis!
Neem dan contact met ons op via de onderstaande button, dan helpen we je graag verder!
Stel je vraag