Klacht en tuchtrecht in de tandartspraktijk
Over het voorkomen van en handelen bij een (tucht)klacht
Over het voorkomen van en handelen bij een (tucht)klacht
Vrijdag 20 november 2015
Patiënten worden steeds mondiger en veeleisender en zij zijn sneller geneigd te klagen. Een klacht is gemakkelijk in te dienen, de gevolgen kunnen echter groot zijn! Een klacht- of tuchtprocedure, ook wanneer de klacht onterecht is, is belastend en duurt doorgaans lang.
Hoe gaat u om met een ontevreden patiënt? Hoe voorkomt u dat er een (tucht)klacht tegen u wordt ingediend? Wat moet u wél en vooral niet doen wanneer u een klacht krijgt?
In november organiseert Medilex de studiebijeenkomst 'Klacht- en tuchtrecht in de tandartspraktijk' . Deze bijzondere bijeenkomst speciaal voor tandartsen staat in het teken van de klacht- en tuchtprocedures. Onder leiding van dagvoorzitter Wolter Brands, plaatsvervangend rechter en tandarts, worden onder meer de volgende onderwerpen behandeld:
Wilt u meer te weten komen over de klacht- en tuchtprocedures in de tandartspraktijk en hoe u hier op een goede manier mee kunt omgaan? Schrijf u dan nu in!
Bij de 4e inschrijving is de 5e gratis!
Neem dan contact met ons op via de onderstaande button, dan helpen we je graag verder!
Stel je vraag