De ontevreden patiënt
Over het voorkomen van en handelen bij een (tucht)klacht
Wij zijn druk bezig met onze verhuizing van Bunnik naar Zeist. Het kan daarom zijn dat wij telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Heb je een vraag over je nascholing? Stuur dan een mail naar info@medilex.nl
Lees verderOver het voorkomen van en handelen bij een (tucht)klacht
Dinsdag 26 mei 2015
9.00
Ontvangst met koffie, thee en uitreiking congresmap
10.00
Professioneel omgaan met ontevreden patiënten
Annemarie Smilde, senior jurist gezondheidsrecht VvAA Juridisch Advies & Rechtsbijstand
11.00
Koffie- en theepauze
11.15
Een brief van het tuchtcollege - wat nu?
Henriette van der Poel-Berkovits, secretaris Regionaal Tuchtcollege Zwolle
12.00
De dokter en een strafrechtelijk onderzoek - wat kunt u verwachten van het Openbaar Ministerie?
Cora de Jong, officier van justitie, teamhoofd Expertisecentrum Medische Zaken OM
12.45
Lunch
15.45
Einde programma
Bij de 4e inschrijving is de 5e gratis!
Neem dan contact met mij op via onderstaande button, dan help ik je graag verder!
Stel je vraag