De ontevreden patiënt
Over het voorkomen van en handelen bij een (tucht)klacht
Over het voorkomen van en handelen bij een (tucht)klacht
Dinsdag 26 mei 2015
U herkent de volgende situaties vast wel: patiënten die ondanks al uw inspanningen tóch niet tevreden zijn, verwachtingen van patiënten die u niet kunt waarmaken en patiënten die met een tuchtklacht dreigen. Hoe stelt u zich op?
Weet hoe u het beste om kunt gaan met ontevreden patiënten en voorkom (verdere) escalatie van de situatie.
Tijdens deze studiedag krijgt u antwoord op vragen als:
Het programma wordt afgesloten met een interactieve sessie, waarin communicatie met de ontevreden patiënt op praktische wijze centraal staat. Breng uw casuïstiek vooral in!
Voor deze studiedag is accreditatie aangevraagd voor onder andere medisch specialisten, psychiaters, huisartsen en bedrijfs- en verzekeringsartsen (ABAN).
Bij de 4e inschrijving is de 5e gratis!
Neem dan contact met mij op via onderstaande button, dan help ik je graag verder!
Stel je vraag