Omgaan met klachten in de gezondheidszorg | mrt 2025
Voorkomen is beter dan genezen
Voorkomen is beter dan genezen
Donderdag 6 maart 2025
09:00 - Ontvangst met koffie, thee en uitreiking congresmap
09:30 - Opening door de dagvoorzitter
Oswald Nunes, advocaat KBS advocaten
09:45 – Een goede klachtenopvang is goud waard
Caroline Panis, klachtenfunctionaris Amsterdam UMC, bestuurslid VKIG
10:30 – De verschillende procedures voor ontevreden patiënten (onderbroken door 15 minuten pauze)
Maurice Mooibroek, advocaat KBS advocaten
Carolien van Weering, advocaat Legaltree
12:45 - Lunchpauze
13:45 - Complex klaaggedrag
Mariella Swart, Klachtenfunctionaris Altrecht
14:30 - De impact van klachten en incidenten - hoe ga je er verantwoord mee om?
Kaat Vink, calamiteitenonderzoeker en trainer, Kaat Vink & Partners
Hester de Groot, coach en trainer, Kaat Vink & Partners
15:15 – Vragen & discussie onder leiding van de dagvoorzitter
16:00 – Afsluiting van de dag door de dagvoorzitter
Bij de 4e inschrijving is de 5e gratis!
Neem dan contact met mij op via onderstaande button, dan help ik je graag verder!
Stel je vraag